smowtion

Παρασκευή 28 Ιανουαρίου 2011

ΚΑΝΟΝΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

1. ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΛΑΣΤΙΚΟΥ
  α. τύπος μηχανής(enduro –street - scooter)
  β. χρήση αναβατή(sport-touring-on off-city)
2.ΠΙΕΣΗ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
Κάθε δυο εβδομάδες πρέπει να γίνεται έλεγχος της πίεσης  με αξιόπιστο όργανο και να προσαρμόζεται ανάλογα με τις εξωτερικές συνθήκες περιβάλλοντος, με την χρήση του αναβατή καθώς και το φορτίο της μηχανής,συμβουλευόμενοι πάντα τους κατασκευαστές(μηχανής-ελαστικών) .
Ο έλεγχος πρέπει να γίνεται μόνο όταν τα ελαστικά είναι ''κρύα''.
3, ΦΘΟΡΑ
Μια από τις σημαντικότερες ευθύνες του αναβατή είναι ο έλεγχος της μηχανής του ώστε να του αποδίδει τα μέγιστα και με ασφάλεια. Στο κομμάτι των ελαστικών ο αναβατής θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικός σε:
 α. παραμορφώσεις σκελετού
 β. ανομοιογενή φθορά πέλματος
 γ. κοψίματα ή εισχώρηση ξένων αντικειμένων(καρφιά- γυαλιά)
 δ.  Ο δείκτης φθοράς μέσα στο σκάλισμα του ελαστικού να είναι εμφανής
 ε. Άμεση απομάκρυνση  χημικών όπως υγρά μπαταρίας ή λάδια από την επιφάνεια του ελαστικού.
 4. ΣΤΡΩΣΙΜΟ ΕΛΑΣΤΙΚΟΥ
 Είναι απαραίτητο για τα πρώτα 100 χμ ενός καινούργιου ελαστικού να γίνεται στρώσιμο δηλαδή προοδευτική κλίση ιδίως σε στροφές ώστε να απομακρυνθεί το λεπτό στρώμα προϊόντος  που έχει παραμείνει κατά το ξεκαλούπωμα του ελαστικού από το εργοστάσιο.
5. ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ 
 Η αντικατάσταση των ελαστικών μας είναι μια σοβαρή εργασία που προϋποθέτει γνώση και θα πρέπει να γίνεται από έμπειρο προσωπικό σε εξειδικευμένα συνεργεία ώστε να παρέχονται όλες οι εγγυήσεις καλής λειτουργίας και τοποθέτησης του προϊόντος.


                                                                                                                  φιλικά... ΤΡΟΧΟΚΙΝΗΣΗ  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου